دکتر به پسر من ک رفلاکسی گفت از یه قاشق مربا خوری فرنی با ارد برنج و اب و شیر خشک شروع کنم تا پنج روز یک قاشق اضافه میشه به ازا هر روز بعد پنج روز ک تموم شد پنج روز بعدم روزی پنج بار فرنی میدم بعدش سرلاک برنج تا ده روز فعلا همین برا بعدش مجدد باید دکتر برم
منم پسرم رفلاکسداره نمسدونم ازچیشروع کنم
من پسرم ریفلاکس دارە و هنوز شروع نکردم
من ی خبرساز پوره سیب میدم عالی میخوره
فرنی
فرنییی
پوره سبزیجات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.