چنتا عامل هست شقاق همروئید پولیپ روده
اگه خون تازست که همین که خانوما گفتن اگه نه سیاه شده و مونده خونریزی داخل معده روده و...
ضعف و بیحالی نداری؟مامان منم اینطوری بود خیلی بیحال بود آزمایش داد گفتن زود بستری بشه خونریزی داخلی داره...با خوردن قرص اشتباه ی رگ تو معده ش پاره شده بود و خون بدنشو از دست میداد...کلا خونریزی رو نباید سرسری بگیری پیگیرش باش ...ببخشید نگفتم که نگران بشیا ان شالله همیشه سلامت باشی
حتما به نظرم برو دکتر و پیگیر بشو
شقاقہ منم بعضی موقع ھا اینجورے میشہ😒
یا شقاقه یا هموروئید🫠
یکم ویتامین آ د یا وازلین بزنین چند بار و سعی کنین چیزهای ملین بخورین خوب نشد برین دکتر
شقاق داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.