۷ پاسخ

چنتا عامل هست شقاق همروئید پولیپ روده

اگه خون تازست که همین که خانوما گفتن اگه نه سیاه شده و مونده خونریزی داخل معده روده و...

ضعف و بیحالی نداری؟مامان منم اینطوری بود خیلی بیحال بود آزمایش داد گفتن زود بستری بشه خونریزی داخلی داره...با خوردن قرص اشتباه ی رگ تو معده ش پاره شده بود و خون بدنشو از دست میداد...کلا خونریزی رو نباید سرسری بگیری پیگیرش باش ...ببخشید نگفتم که نگران بشیا ان شالله همیشه سلامت باشی

حتما به نظرم برو دکتر و پیگیر بشو

شقاقہ منم بعضی موقع ھا اینجورے میشہ😒

یا شقاقه یا هموروئید🫠
یکم ویتامین آ د یا وازلین بزنین چند بار و سعی کنین چیزهای ملین بخورین خوب نشد برین دکتر

شقاق داری

سوال های مرتبط