۴ پاسخ

خیاربخورعزیزم منم خوردم خیلی پایین میاره

شیرینی جات و برنج و نون رو کم کن ، نوشابه و دلستر هم نخور عزیزم
بعضی از میوه هاهم که قند بالایی دارن رو نخور ،میاد پایین عزیزم نگران نباش

99روی مرز هست خیلی مراقب باش دیابت بارداری نگیری مصرف میوه قند شکرنباتت رو کم کن حتی برنج هم قند داره عزیزم مراقبت بیشتری داشته باش روی خوراکی که میخوری

هزکاری که دکترت صلاح میدونه

سوال های مرتبط

مامان ریهام😍 مامان ریهام😍 هفته هجدهم بارداری