۶ پاسخ

یکم سخته ولی هر چقد زودتر ببری بهتره ، پسر من تا وقتی بیوفته حلقه اذیت بود بچم

فقد جیش اول و دوم میسوزونتش همین
دکتر پسرم براش استامینوفن نوشت هر ۶ساعت سرساعت بهش میدادم ک درد نداشته باشه موقع خوابم قنداقش میکردم اصلا اذیتم نکرد خداروشکر
روز ۶هم حلقه اش افتاد و خیلی زود گذشت

من انشالله هفته دیگه باید ببرم بچم تازه از واکسن دوماهگی خوب شده بمیرم براش

دوشب اول اذیت کرد
ما پاهاشو باید میبستیم با قنداق تا بخابه
وگرنه هی گریه میکرد

فقظ لحظه ی لمپول بی حسی اذیت شد و گریه کرد بعدش دیگ انگار ن انگار

دو۳تا جیش اول بی تابی کرد و بهتر،شد

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی