تنبلی داری عزیزم باید آمپول بزنی یا قرص بخوری پریودت باز بشه
باردار باشی حتما بیبی نشون میده بعد اینهمه مدت
عزیزم یه ازمایش بتا بده خیالت راحت بشه اگه پریود نبودی برو پیش متخصص زنان چکاپ شو ببین مشکل از کجاست
سونو بده
خب بازم ی ازمایش بتا بده اگ منفی بود برو دکتر قرص بهت بده پریود میشی سری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.