من سرخ میکنم توشم نمیریزمبدممیاد خیس میشه میریزم اخر سر روی خورشت
سرخ میکنیم به نظر من سرخش کن
خام اونوقت میشه ابگوشت
هیچی گلم خوشمزه ام میشه
من بعضی موقع ها همینجوری میریزم توش میپزه تازه لعاب میندازه البته چون من تو زودپز میپزم نیم ساعته میپزه تو قابلمه له میشه
جدا سرخ کن وخیلی ریز سیب زمینی تورد کن سیب زمینی قیمه خشک باشه خیلی قشنگتره و بهتره دخمل قشنگم
مگه میشه همینجوری ریخت؟ له میشه
باید سرخ کنی بریزی روش
سرخ میکنم
جدا سرخ میکنم عزیزم
مهمون داری؟؟؟
من سرخ میکنم کمی میریزم توش
ازشم میزارم روش
مادرشوهر من خام میریزه قیمه هاش بو پا میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.