۴ پاسخ

من خونه مادر شوهرم سال تحویل کردم تو یه ساختمانیم خونه مامانمم انشالله ۳ برم

ما همین الان از خونه مادرشوهرش اومدیم یه چیزی حدود 40دقیقه نشستیم اومدیم شوهربی عقلم سریع برگشت گفت فرداشب همتون شام خونه مادعوتین حالا اونا خواهروبرادر روی هم 20نفرمن هنوز کارام تموم نشده انقدررررر حرص خوردم سرش غرزدم که چرایهو یه چیزی میگی نباید قبلش به من بگی گفت خب توهم دیگه الان فهمیدی منم گفتم من فردابامامانم شون می‌خوام برم روستا نیستم خودت تدارک شام ببین روی من اصلااااا حساب نکن

من تاالان خونه مادرشوهر خونه مامانم خونه مامان بزرگم رفتم 😂😂😂

شما کجاین ؟ امشب میرین خونه مادرشوهر تون یا فردا؟

تصویر

سوال های مرتبط