نه😩
پنج دقیقه اول آب بعد غلیظ میشه
اولش ابکی ه بعد میرسه به چربی
کلا بدن انسان هوشمنده
شیر اول چربه و بی رنگه برای جلوگیری از بیماری و ویروس و خیلی چیزای دیگست بعدش شیر میاد اولش مثل آبه بعدش غلیظ میشه یجورایی انگار رفع تشنگی و گشنگی باهمه بعدش به مرور زمان هرچی بچه بزرگتر میشه شیرتم پرچرب تر و غلیظ تر میشه که بیشتر سیر نگهش داره الان برحسب سنش مناسبه براش سنگین نیست
شیرتو بدوش کاکل بزار کنار اگر روش چربینبست آبکیه اگر بست چربه معمولا اولش آبکیه بعد غلیظ میشه
اولش ابكيه براي رفع تشنگي نوزاد بعد غليظ ميشه
اب هویج خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.