از قطره colicez راضی بودید

۶ پاسخ

اره من راضی بودم اثر کرد

عالیه

بله ولی نوزاد من بدش میاد بدمزشه

من صد در صد راضی بودم

اره خیلی خوبه

از امروز دارم میدم هنوز نمیدونم خوبه یانه

سوال های مرتبط

مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی