خانما کیا اسم بچشون یچی دگ مزارن ولی. مادر شوهرشون یچی دگ ثداش میکنن

۱۲ پاسخ

بچا رو یکی دیگه میاره یکی دیگه خرجشو میده اون چکارس نظر بده

مادرشوهر من گفت که اسم پسرای منو بزرگترا انتخاب کردن، به در گفت دیوار بشنوه
همسرمم گفت که اون شما بودی دختر مارو ناهید انتخاب میکنه.فامیلیش رو از من داره اسمش حق مادرشه که بذاره.
بنده خدا هیچی نگفت دیگه😬😂

اصلا چرا از الان گفتین اسمشو بهشون
.واس من اون اولا خودشونو جردادن اسم وبدونن من وهمسرم نگفتیم .به جهنم که خوششون نمیاد مگه ما ضامن خوش اومدن اوناهم هستیم مرسی اه😂😂

عزیزم من خخخ قراره اسم بچمو بزارم دیاکو یا آران ولی خانواده همسر بهش میگن سیف الله 🤣🤣🤣🤣🤣

بزار صدا بزنه دوروز دیگه که بچت بزرگ شد صدلش بزنه جواب نده یاد میگیره

مادربزرگ کل خلم🤣🤣🤣اسم داداشم ابلفضع بهش میگ رسول😂😂😂😂😂😂

توهم اسمش عوض کن بگو من دلم میخواد اینجوری صدات کنم

مادرشوهر خرکیه دیگه

ساده گیرتون اورد خواهر😂

به نام خدا مادرشوهر غلط میکنه

به بچه باید یاد داد جوابشو نده🤣

عجب مادر شوهر بدی کار بدیه اسم بچه مردومو ی چی دیگ صدا بزنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری