۵ پاسخ

پاکتی ها خیلی پرن یکمم اضافه میاد من پاکتی میگیرم قیمتش فرقی نداره

حتما گرسنشون بوده خوردن🤣

نان 2 خیلییی خالیع

وزنیه دیگ ۴۰۰ گرمه

دیگه بالاخره باید ازشون بخورن یخورده که

شیر خشک

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان پرهام فسقلی مامان پرهام فسقلی ۱ سالگی