تازه این پره
این که خوبه شیرخشک نان کمتر از این هست
چقددد پره
ببلاک ک از این خالی تره
این پره من پپتی میدم خیلی کمه
عزیزم شما به بچت شیر خشک ساده دیگه میدی یا هنوز رژیمی؟
اپتامیل باز بهتره
اره نان هم خیلی کمه
من چند بار گرفتم نصفه هم کمتر بو.
وای دقیقا آپتامیل پرونوترا هم همینه 😖
گیگوز میدم به دخترم از این هم پایین تر هستش
پسرم دو روزه تموم میکنه🥺اونقد کمه
چقدر پره عزیزم مال من نصف یکم بیشتره🥺🥺
بعلهههه
بلییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.