خرما شیرینیش زیاده خیلیییی
و گرم هم هستن دوتاش
گرمی زیاد نخور ماه آخر مخصوصا زردی بچه میره بالا بعد دنیا اومدن
اندازه بخوری فک نکنم طوری باشه .
چون منم همش ارده و شیره میخورم ولی مثلا ی قاشق
اصلا ارده نخور خیلی گرمه
گرمی زیادش خوب نیست
زياده رويش خوب نيست وگرنه در حد كم مشكلي نداره
دیگه نخور گرمیه بچه زردی میگیره
خيلي خوردنش خوب نيست چون گرميه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.