۵ پاسخ

من همیشه شب به شب ساعت گوشیمو میزارم رو ۹ بیدار میشم قرصمو میخورم تا ۱۰ میخوابم اینجوری حالم بد نمیشه اما اگه بیدار باشم چون اب خوردم حالم بد میشع حالا مثلا شما هم یه تایمی گوشیتو بزار رو آلارم بیدار شو بخور باز بخواب که اذیت نشی من اگه گوشیم نباشه همش یا یادم میره یا سهل انگاری میکنم

خيلي قرص مهمي هستش به هيچ عنوان سهل انگاري نكن دكتر من گفت يه روزشم فراموش نكن

دقیقا عین من😂

خب چون می‌خورید نرمال میمونه دیگ
من ک هرماه آزمایش تیرویید میدم و میبرم دکتر غدد

ببین خوردنشو که باید بخوری ولی این یکی از قرص هاییه که سهل انگاری نباید بکنی تو خوردنش

سوال های مرتبط