۳ پاسخ

برای ابریزش سیتریزین باید بدی ولی مقدارش رو دکتر باید بگه

سیتریزن یرای ابریزش هس پلارژن‌‌ هم برای سرفه و کلا سرماخوردگی عالیع بده

دختر منم ابريزش داره شربت نيوتادين و اسپري بيني شروع كردم ايشالا بهتر شه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۶ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی