بچها چیکار کنی بتا میره بالا ؟

۵ پاسخ

صبر 😂

زوده برا علایمت از هفت ب بعد میان الان فقط خستگی و کسلی بیشتر هست

آخه هیچ علایمی ندارم البته بعضیا میگن به علایم نیس چیکار کنم دلم اروم نمیشه

بچه باید رشد کنه تا بتا بره بالا

هیچی بایدخودش بره بالا

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری