چرا گهواره فقط هفته بالا هارو نشون میده🤔

۸ پاسخ

واسه منم فقط کسایی که نی نی دارن تازه زایمان کردن آخرای بارداریشونه میاره

من فکردم حامله ها نیستن هیچکی اقدام نکرده گفتم بیا اینم فقط الانه که 🤕😂😂

چون نزدیک زایمانته عزیزم😄

نسبت ب هفته خودت بالا میاره

چون خودت هفته بالاییی

برا منم سواله په کجان ۳ ماهه ۴ ماهه ها😂

الگوریتمش همینه

چون اون موقع ۱۳ هفته بودیم ۱۳ هفته ها میاورد

الان دیگه ۳۰ به بالا رو نشونمون میده
و اینکه ۱۳ هفته ها خب کمکی نمیتونن کنن بهمون دیگه

سوال های مرتبط