من از اول بارداری تا الان ھفتہ ای ی یا دو بار نشستم چارہ چیہ
من دکترم از اول نشستن روی موتور رو برام ممنوع کرده
من از یکماه و نیم ک فهمیدم باردارم ننشستم روی موتور
اره نشینی بهتره طول سرویکستو میاره پایین
هفته ی پایین و بالا نداره
حالت نشستن روموتور
تکونخوردنای زیاد و …. کلا ضرره
اره بنظرم نشینروی موتور
😑😑😑😑😑😑😑😑😑
اره فکر کنم...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.