آتش بس شده؟؟؟؟
شیر خشک کولیک پوشک

۱۴ پاسخ

نه بابا. الان چه آتش بسی؟؟
فایده نداره. باز میرن دو ماه دیگه شروع میکنن

درخواست میدی

درخواست میدی

تازه بنزین رو آتیشه 😪

ن بابا فردا نیروگاه ها رو ام میزنن

نه بابا تازه بنزین ریختن تو آتیش😂

آتش بس کجا بود ما دنبال نفت و فانوس میگردیم

نبابا یکی دوساعت پیش داشتن میزدن چ آتش بسی همین فردا هم برق نداریم 😐😅

فک کنم خواب دیدی عزیزم تازه اوج شلوغی کله زرده

آتش چه بسی

کجا نوشته؟

🤣🤣🤣لیلی زن بود یا مرد

نه عزیزم با عراق اتش بس کردن

آتش بس ؟ فردا برقم ندارید

سوال های مرتبط

مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی
مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 ۲ سالگی
مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۱۲ ماهگی