نه بابا. الان چه آتش بسی؟؟
فایده نداره. باز میرن دو ماه دیگه شروع میکنن
درخواست میدی
درخواست میدی
تازه بنزین رو آتیشه 😪
ن بابا فردا نیروگاه ها رو ام میزنن
نه بابا تازه بنزین ریختن تو آتیش😂
آتش بس کجا بود ما دنبال نفت و فانوس میگردیم
نبابا یکی دوساعت پیش داشتن میزدن چ آتش بسی همین فردا هم برق نداریم 😐😅
فک کنم خواب دیدی عزیزم تازه اوج شلوغی کله زرده
آتش چه بسی
کجا نوشته؟
🤣🤣🤣لیلی زن بود یا مرد
نه عزیزم با عراق اتش بس کردن
آتش بس ؟ فردا برقم ندارید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.