پوشک شیرخشک شیشه شیر کولیک رفلاکس

تصویر
۱۴ پاسخ

به نظرم بهتره به مادرت بکی مثلا غذا برات درست کنن بفرستن این مدلی خیلی بهتره ولی بچه ها با خودت یه مدت تنها باشن و مطمین باش روتین تر میشن

عزیزم والا خوبه مادرت نگه میداره والا مادر من اصلادنگه نمیداره بخدا

خودت رو باور داشته باش ک از پسش برمیایی اولش سخته

من از اول تنها بودم🥲😂💔 الان دیگه اوکی م خوب مدیریتشون میکنم

اتفاقا تنها باشی بعد یه مدت همه چی برات راحت تر میشه مطمین باش میگم

من سوالات قبلیتم خوندم ... ناهار شام رو خیلی سبک درست کن وقتی بچه ها خوابن هر کاری کردی کردی نکردی دیگه بزار کنار اگه میتونی استخر توپ یا همچین چیزی بخرین سرگرم شن.از بقیه کمک نخواه چون رفتار و قضاوتاشون معلومه اذیتت میکنن
پسر منم وقتی خسته میشم بدتر اونم نق نق می‌کنه انگار میفهمه عصاب ندارم هی. می‌خوام روش عصبی شم یاد حرف مامانم میفتم که میگفت یادت باشه تو برای ب دست اوردن این بچه چقدر دکتر رفتی حرف شنیدی
دیگه این یادم میفته خیییلی فرق میکنه ذهنم نسبت ب بچم.پدزشون اومد برو ی دوش بگیر غذا درست کن
دوباره بیا همه کاراتم تند تند انجام بده پیش بچه ها دراز بکش بیان باهات بازی کنن تو هم کمی خستگی در کن
خیییلی سختت خیییلی ولی خدا باهاته چون دو تا فرشته البته شیطون بلا داده بهت بخاطر سلامتی و زیبایشون حال خودتو خوب کن بنظرم کاپوچینو قهوه همچین چیزایی بخور یا چیزی که حالتو خوب کنه...ب کثیفی خونه و خودت و بچه هات فکر نکن روزی بزرگ میشن و تر تمیز رو مبل با گوشی با نامزداشون حرف میزنن...دوماد دار عروسدار شی خواهر ❤️❤️❤️

دو روز نرو مامانت استراحت كنه خودش دلش تنگ ميشه مياد

چرا تا الان نتونستی آخه
من از اول خودم نگه داشتم
مامانم همون اول یه دو‌ماه میومد و میرفت من مه اصلا خونه شون نرفتم‌گفتم خونه خودم راحت ترم امکاناتمم بهتره
الانم گاهی میاد میگه کاری داری بمونم میگم نه آخه روال کارم دستمه دیگه حتی تنهایی راحت ترم بخدا
اون بیشتر تو دست و پامه هی هم دیدی مامانا تز میدن ؟ بیشتر آدم عصبی میشه 😂🤪
خودشم که وسواس داره من اصلا خونش نمیرم همش اون میاد دیدنمون هرزگاهی فقط
در کل میتونی گلم از پسش بر میای
من از اول از پسش بر اومدم پس تو و بقیه هم میتونین

از کم شروع کن مثلا چند ساعت تنها بمون خونه بعدش یک روز بعدش چند روز
مامانا سنی ازشون گذشته حوصلشون نمیکشه بعدشم نزدیک ب یکسال این کار واسشون سخته

عزیزم سختی شو ب جون بخر
شده ب شوهرت بگو ولی یمدت نرو خونه مامانت ی کاریم کن مانانت نیاد خونت
میدونم سخته من با ی ب چه خسته میشم بعضی وقتا
ان شالله یواش یواش کنترل بچه هات دستت میاد

شدنش میشه خیلیا دست تنها دو قلو بزرگ کردن یکیش زنداییم خودش تنها دوقلوهاش رو بزرگ کرده تازه یه بچه بزرگتر از اونام داشت اما خب سخته تا سه سالگی حداقل اذیتشون زیاده ولی خب میگی چاره ای نداری پس راهی نیست باید سختیش رو تحمل کنی

آره عزیزم چرا نشه من الان دارم دوتا بچه پشت سر هم بزرگ میکنم سخته ولی میشه

عزیزم درسته که سخته ولی خب سنی از مامانت گذشته و ظرفیت نداره هر روز بچه هاتو نگه داره،تنها چاره اش اینه مستقل شی و خودت به بچه هات برسی هفته ای یکی دوبارم برو خونه مامانت برای استراحت

الان که بزرگ شدن باز راحت تره ولی یکی از دوستان ما تا سه سالگی بچها وضعش همین بود

سوال های مرتبط