۳ پاسخ

همینطوری خود به خود یا با عطسه و سرفه میاد؟

ابریزش یه حس داغی و گرمی داره

اره اگه فک میکنی ابریزشه ترشح نیست حتما یه سر برو تا زایشگا یا دکتر

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد