۷ پاسخ

نه خطر ناک نیست چون بعدش چندساعت استراحت میکنه برا من اینطوری که نگران میشم‌میگم‌خدا چرا تکون نمیخوره 🤣🤣🤣

نه عزیزم اون که حالش خوبه فقط ما اذیت میشیم🥲😂

نه نشونه سلامتشه ماشاالله ، شاید خودت می‌خوابی اونم می‌خوابه

عجله داره واسه اومدن

عزیزم پسر منم دو ساعتی سه ساعتی خوابه بعد باز بیدار میشه بیشتر از ۳۰ تکون داره و شاید به یک ساعت تمام بکشه یه بند بیداره .
ولی من اذیت میشم دلم اصلا یه جوری میشه

من خودم تو ماشین که باشم مدام تکون می‌خوره ولی تو استراحت کمتر میشه تکوناش

نمیدونم سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی