سلام عزیزم منم دقیقا همینطورم به زور غذا میخورم از طرفی معده ام خالی باشه اذیت میشم
واییی خییلی بده منم همینجوریم
منممممم فقط بیسکوییت میخورم وپرتقال
وای درکت میکنم خیلی بده چاره ای هم نیس باید تحمل کرد حتی میگفتن مغزی جات بخور سیرت میکنه نمیتونستم دلم میخاست تا چند ماه هیچی نخورم و سیر باشم
ولی من دو روزیه خوب شدم خداروشکر
عزیزم منم همینم ولی میلم ب هیچی نمیرع
منم دیگ دیوونه شدم😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.