من گرفتم قبلش اصلا سابقه یبوست نداشتم
نه عزیزم.من نگرفتم.
با اینکه بخیه اامو باز کردم دکتر بهم شربت لاکسی ژل داد ولی نیازم نشد.
البته شاید خودم تو تغذیه رعایت میکردم
آره طبیعیه شربت انجیر بخور با آب فراوان و خیلی راه برو تا یبوستت برطرف شه
منم داشتم با شیاف بیزانکودیل حل شد😬
من بیرون روی گرفتم چون بیهوش کامل شدم وقتی بیدار شدم تا صبح خودمو کثیف میکردم
من یبوست نداعم ولی مقعدم زخم شدہ😐😐😐😐😐
من گرفتم
شیاف بیزاگودیل گذاشتم مشکلم حل شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.