سلام
کسی بعد از سز یبوست گرفته؟🙁

۷ پاسخ

من گرفتم قبلش اصلا سابقه یبوست نداشتم

نه عزیزم.من نگرفتم.
با اینکه بخیه اامو باز کردم دکتر بهم شربت لاکسی ژل داد ولی نیازم نشد.
البته شاید خودم تو تغذیه رعایت میکردم

آره طبیعیه شربت انجیر بخور با آب فراوان و خیلی راه برو تا یبوستت برطرف شه

منم داشتم با شیاف بیزانکودیل حل شد😬

من بیرون روی گرفتم چون بیهوش کامل شدم وقتی بیدار شدم تا صبح خودمو کثیف میکردم

من یبوست نداعم ولی مقعدم زخم شدہ😐😐😐😐😐

من گرفتم
شیاف بیزاگودیل گذاشتم مشکلم حل شد

سوال های مرتبط

مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی