الان که وقتی زیاد گشنه میشه میگیره ندی شیر خشک منم دختر اولم را کم کم شیشه دادم ۴ماهگی بخی ول کرد سینمو
شیر خودتو هر جور هست با سینه خودت بهش بده من این بلا سرم اومد تجربه نداشتم بهش شیشه دادم کلا سینمو ول کرد اونقدر ناراحتم شیر خودم اینقدر زیاد بود هنوزم بعد ۱/۵ ماه سینم شیر داره ولی نمیگیره الکی الکی شیرخشکی شد 😭😭
شیرتو بدوش
اگه دلت نمیخواد که سینه تو ول کنه تلاشتو ادامه بده درست میشه ان شاالله
احتمال داره سینه نگیره.قبل از اینکه خیلی گرسنه بشه بهش شیر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.