بله من
من ۳۷ هفته و ۶ روز فردا عمل میشم.به خاطر شرایط نموندم ۳۸ کامل شه ترسیدم برق هارو بزنن
اره دوست من دقیق ۳۷ هفته و ۵ روز سزارین شد فقط دو س روز رفت دستگاه بخاطر تنفس نامنظم بعدشم با حال خوب مرخص شد
خوبه دیگه تایمش
من ٣٦هفته و چند روز به دكترم گفتم ديگه توان ندارم عملم كرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.