۵ پاسخ

بله من

من ۳۷ هفته و ۶ روز فردا عمل میشم.به خاطر شرایط نموندم ۳۸ کامل شه ترسیدم برق هارو بزنن

اره دوست من دقیق ۳۷ هفته و ۵ روز سزارین شد فقط دو س روز رفت دستگاه بخاطر تنفس نامنظم بعدشم با حال خوب مرخص شد

خوبه دیگه تایمش

من ٣٦هفته و چند روز به دكترم گفتم ديگه توان ندارم عملم كرد

سوال های مرتبط