۵ پاسخ

۲۰روز که بشع خوب خوب میشی

نسکافه بخور شیاف بزن من تا ۸روزگی شیاف میزدم

روز ۷ به بعد

۳/۴روز قشنگ استراحت کن تموم میشه مرتب شیاف بزار

من فقط روز اول درد داشتم و کلا همون روز ی شیاف گذاشتم از روز دوم ی کوچولو درد پریودی بود روز سومم کامل رفع شد هروقت درد داشتی شیاف بزار ایشالا ک طولانی نباشه دردت

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی