۱ پاسخ

من دو سه روز بود هی با شوهرم دعوا کردم بچه م اعتصاب کرد فرداش که آشتی کردیم شیر خوردنش درست شد

سوال های مرتبط

مامان رها،رستا💕 مامان رها،رستا💕 ۱۵ ماهگی