خانما از کی باید کلاس های آموزشی زایمان طبیعی برداریم؟

۴ پاسخ

توی همین گهواره ۳ تا ترم کلاس داره. من ترم یکش رو خریدم خوب بود. احتمالا بقیش هم خوب باشه

سر بارداری اولم با فاطمه آبادی ورزش کردم آنلاین اونم خیلی خوب بود توی برنامه قرار برگزار میشد و میتونستی تصویر باز کنی میتونستی ببندی اما تصویر باز اشکالات رو‌میگرفت و دونه دونه حرکات رو توضیح میداد

بهداشت به من گفت کلاسای یوگاو بارداری رایگانش رو گفت از ۲۰هفته
اما با این شرایط رفت وآمد ریسکه نمیدونمم برگزار میشه یا نه

از هفته دوازده به بعد میشه شرکت کرد
ولی فعلا که نت خیلی ضعیفه و بیمارستان و بهداشت هم حضوری برگزار نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری