۳ پاسخ

الکی گریه نمیکنه خوابش میاد اما چون درد داره نمیتونه بخوابه سعی کن قلقش دستت بیاد چجوری میخوابه رو پات یا بغل یا زمین دختر من رو گهواره با صدای سشوار میخوابه، صدا سشوار دانلود کن

وایی منم امشب پسرم دیوونم کرده همش جیغ میزنه گریه میکنه طفلی ها حتمن جاییشون درد میکنه وگرنه الکی برقراری نمیکنن

چرا عزیزم؟کولیک داره یا سیر نمیشه حتما خوب آروغش میگیری؟؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا💕 مامان دیانا💕 ۱۵ ماهگی
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی