۷ پاسخ

آفرین همین باید باشه

دقیقا منم امروز این تصمیم رو گرفتم .بنازمت

بسیارعالی عزیزم👏👏

عالی بود دقیقا همینه

بعله عزیز اگ عمل کنی خیلی خوب میشه... دیگ طرف حد خودشو میدونه.‌‌‌

بهترین کار را میکنی
بعدا افسوس نمیخوری

همینه👏👏👏

سوال های مرتبط

مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی