۴ پاسخ

چندروز ک نیس باید وایستی تا از موعد پریودت ۱۰ روز بگذره

زود بزنید منفی کاذب میده

۱۰ روز بعد زدم منفی بود.دوباره ۱۴ روز بعد زدم مثبت شد

چه سوال خوبی

سوال های مرتبط

مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری