۳ پاسخ

اره نترس چیزی نیست معمولاً شیاف میدن و استراحت

منم دقیقا ۹ هفته لکه بینی داشتم دکتر بهم شیافت داد هر ۱۲ ساعت و امپول خونرسانی

بعد لکه بینیم قطع شد

احتمالا هماتوم داری
شیاف بزار استراحت کن چکاپ شو حتما

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری