۵ پاسخ

منم میدم ولی گریپ مکچر بهتر بود این زیادتاثیرنداره

من کولیکز میدم عالیهه

نه ایرانیه ولی خیلی خوبه اره بدهومن از ۲۰روزگی دادم

اره عزیزم منم دادم ۳قطره به وزن ۴:۳۰ اونموقع

من دادم خوب بود واسه دخترم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان ویهان🫠 مامان ویهان🫠 ۲ ماهگی