هر فصل یک بار آهن
د۳ هفته ای یبار
من امگا ۳ هفته ای یک دونه قرص
مولتی هم سهروز در هفته ۵ سی سی
دختر من چکاپ داد کمخونی داشت، من شربت آهن لیپیفر میدم و زینک پلاس مولتی میدم. بنظر من که واجبه دادنش
ویتامین دی باید بخورن حتی چکاپش خوبمباشه
اهنم سه ماه در سال
من هم دکترش گفت نمی خواد بدی بعد از چکاب دو سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.