به نظر من که خیلی اسم قشنگیه ❤️
خیلی قشنگه عزیزم
ای ننه منم میخام بزارم رادمان دخترم اسمش رونیکاس میگه یا رادمان یا هیچی خودم هنوز بین آرسین و رادمان موندم
قشنگه
بین اسم رادوین مانیار موندم خانماکمکم کنین
قشنگه، یه روزی از اسمای منتخب ما هم بود
خیلی قشنگه شوهرم میگه اسم پسرمون بذاریم رادمان یا رایان ولی من رادمان رو بیشتر میپسندم
فوق العادس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.