۷ پاسخ

من از نسخه وب استفاده میکنم

از وب اپلیکیشن ها استفاده کن بعد گزینه هوم اسکرین بزن

مثلا من ایتا بله روبیکارو از طریق وب سایتاشون استفاده میکنم

رایگان نداره والا
سیب اپ سیبچه نصب کن از اونا برو

اصلا نمیشه گرفت نه اپ استور کار میکنه نه سیب اپ

از طریق سایت وارد شو از گزینه هوم اسکرین استفاده کن

برنامه سیبجو نصب کردم

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۱۳ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان علیسان‌ و ارسلان💙 مامان علیسان‌ و ارسلان💙 ۱۲ ماهگی