ما هم از اول نداشتیم تا الان
با اینکه دکتر منع نکرده ولی همسرم میگه دوست ندارم استرس ونگرانی ایجاد بشه
میگن باید بزاری چون عفونت نگیری
نههه جلوگیری طبیعی🫣
از اول رابطه نداشتیمم.اصلا یادم رفته رابطه چ شکلیع😁
با اجازت هفت ماهه نزدیکی نداریم اصن 😀
ما دو بار تا الان نزدیکی داشتیم توو این مدت بدون کاندوم الان منع پزشکی شدم از رابطه 😢 خیلی به شوهرم سخت می گذره اذیت میشه
اره من شوهرم تازه قرص فیناسترایدم میخوره حتما باید استفاده کنیم 🤦🏻♀️
هرجور راحتی میتونی استفاده کنی یا نکنی.
اگه رابطه داشته باشیم اره
بقول بعضی ها گوشت به گوشت یچیز دیگس😂😂
نه کلا یه بار توی این سال ها استفاده کردیم دیگ نه خوب نی
نع تا الان ک ۷ سال ازدواج کردم استفاده نکردم
ن :/ت بارداری بدون جلوگیری نزدیکی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.