خانما شما توی رابطه از کاندوم استفاده می‌کنید؟ ؟

۱۳ پاسخ

ما هم از اول نداشتیم تا الان
با اینکه دکتر منع نکرده ولی همسرم میگه دوست ندارم استرس و‌نگرانی ایجاد بشه

میگن باید بزاری چون عفونت نگیری

نههه جلوگیری طبیعی🫣

از اول رابطه نداشتیمم.اصلا یادم رفته رابطه چ شکلیع😁

با اجازت هفت ماهه نزدیکی نداریم اصن 😀

ما دو بار تا الان نزدیکی داشتیم توو این مدت بدون کاندوم الان منع پزشکی شدم از رابطه 😢 خیلی به شوهرم سخت می گذره اذیت میشه

اره من شوهرم تازه قرص فیناسترایدم میخوره حتما باید استفاده کنیم 🤦🏻‍♀️

هرجور راحتی میتونی استفاده کنی یا نکنی.

اگه رابطه داشته باشیم اره

بقول بعضی ها گوشت به گوشت یچیز دیگس😂😂

نه کلا یه بار توی این سال ها استفاده کردیم دیگ نه خوب نی

نع تا الان ک ۷ سال ازدواج کردم استفاده نکردم

ن :/ت بارداری بدون جلوگیری نزدیکی میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری