فعلا هیچی ترک نخورده
دکتر من میگفت ترک پوستی فقط و فقط به بدنت ربط داره(اگه بخواد بزنه بهترین مارک رو هم بگیری بازم ترک میزنع) ولی میتونی از کرم و لوسیون مناسب برای رفع خشکی و کم شدن خارش پوستت استفاده کنی
خودمم نمیدونم باید چیکار کنم....هنوز کرمی براش نگرفتم
لوسيون پالمرز
کرم رفلکتا و روغن زیتون
من همون وازلین ساده رو میزنم ترک نخورده اون قدر ولی از وقتی وازلین استفاده کردم دیگه ترک جدید نخورده شکمم
کرم Mustela
روغن زیتون
از هفته ۱۸ میزنم
من کرم ام ان دی میزنم محصولاتش خیلی خوبه قیمتش مناسب کمکه ماستلا میزنم یه روز در میون
بنام خدا فعلا هیچی
من روغن زیتون و کرم ماستلا میزنم
البته از سه ماهگی شروع کردم به زدن
من روغن بایو ایول زدم و تا الان ترک نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.