۲ پاسخ

برامنم پریروز اینجوری سفت شده بود کلا شکمم ولی استراحت کردم خوب شد از یبوست ونفخ هم می‌تونه باشه ها

عزیزم اگه دردت یکسره هستش نه طبیعی نیست اما اگه میگیره ول می‌کنه طبیعیه
یه زایشگاه برو ویزیتت میکنن

سوال های مرتبط