۲ پاسخ

میتونی بدی
پوستشو بگیر بپز بریز داخل غذاش

عدس و ماش رو هروقت دادی بعدش دیگه لوبیا بهش بده
چون لوبیا سنگین تره

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان 💙shahan🧿 مامان 💙shahan🧿 ۱۵ ماهگی
مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی
مامان آیهان👼🏻 مامان آیهان👼🏻 ۱ سالگی
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 ۱ سالگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی