۵ پاسخ

بچه من به بیسکوییت حساسیت داره اسهال میشه

حتما زیاد بهش میدی

باز دختر من یبوست شده 😩

خب زود شروع کردی حداقل یه ماه باید صبرکنی بعد، هنوز دستگاه گوارشش کامل نشده

چی میدی مگه ؟؟

سوال های مرتبط