۴ پاسخ

من شنیدم اگه دوسه قطره از شیر خودتو بریزی بهتر میشه

ببرش حموم زیر دوش یکم اروم ماساژ بده خیلی کم
خودش در میاد

من تو هر بینی یه قطره شیر خودم ریختم
بعدم با انبر ک روی ست ناخن گیر هست درشون آوردم
پوار بینی اصن ب دردم نخورد

دخترمنم اونطوریع از روزیکه بدنیا اومده فس فس میکنه قطره میریزم پوار میزنم اصلا انگار ن انگار شیر خوردنی خفه میشه یکم تحقیق کردم دیدم سرماخوردگی نیس رفلاکس پنهان منتظرم‌مطب بازشه ببرم متخصص

سوال های مرتبط