۶ پاسخ

نوار قلب گرفت آزمایش گرفت باسونو نوشت فردا باید برم سرم داروداد

منم 33 هفته اینجوری شدم حتما برو سرم بزن کم آبی اصلا برای بدنت خوب نیست

بخاطر شلوغی میترسم برم بیمارستان خدانکرده بزنن

برو دیگه هفتت بالاس میای اینجا میپرسی برم یا نرم!!پاشو

دکتر با ماما داری باهاش مشورت کنی؟ جایی رفتی ویروسی شدی احتمالا

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری