۳ پاسخ

واسه دختر منم گاهی اینجوریه بیشتر موقع هایی که شیرخشک میدم صبح ها هم قطره سدیم میریزم توی بینیش چون شیر توی خواب برمیگرده صبحا بینیش صدا میده

منم پسرم اینطوری بود، تو گهواره گفتم ، یه خانومی گف دخترش اینطوری بوده برده دکتر گفته مشکلی نیس ، منم به دکتر پسرم گفتم گفت اب نمک بچکون تو دماغش

حساسیت هم میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۱۶ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۹ ماهگی
مامان نفسم ماهلین🥹🤍 مامان نفسم ماهلین🥹🤍 ۵ ماهگی