۷ پاسخ

وایسادردت بگیره بعدبرو بیمارستان معاینه پدردرمیاره

اگر خوب معاینه کنن اصن درد نداره
من دکترم چه تو مطبش که اخرای بارداری هر هفته میرفتن معاینه میکرد اصن درد نداشت چه تو بیمارستان موقع زایمان که چندباری معاینه کردن اصن متوجه نمیشه ادم خیلی بستگی داره که بتونن خوب معاینه کنن 👌🏻

این معاینه‌ها خودش کلاً یه عذاب جداست، انقدر بدم میاد😔

من حرکات بچم خوب نبود ولی معاینه ام نشدم

من الان بیدار شدم پا درد اینا دارم ،هم اشتهام کمه،هم غریبم مامانم اینا نیستن برام آشپزی کنن، چی درست کنم راحت باشه

زایمان ی ور این معاینه هاهم ی ور خیلی بده من روز زایمان ۱۰باری معاینه شدم خیلی بد بود و وقتی خودشون کیسه ابو زدن بدتر خیلی درد داشت

آره معاینه درد داره نگهت داشتن؟چی گفتی معاینه ات کردن؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهشتم بارداری