دخترم رفلاکس داره ایا پستونک ( یا گولو ) بدم خوبع

تصویر
۳ پاسخ

بله حتما بده خیلی خوبه

بله آروم تر میشه
دختر من اول نمی‌گرفت دکترش گفت انقدر مدلشو عوض کن تا یکی رو بگیره

پستونک برا بچه های رفلاکسی خوبه ولی متاسفانه دختر من نمیگیره

سوال های مرتبط