۱۳ پاسخ

نههههه باید خودتو حسابی تقویت کنی سه ماه اول،، بعد سه ماه اولم نباید رژیم انچنانی بگیری سعی کن شیریجات و فست فودو حذف کنی و تو غذاتم زیاذه روی نکنی

اگر دوست دارید اضافه وزن نگیرید در بارداری حتما برید دکتر تغذیه رژیم مخصو۱ بارداری بهتون میده که به بچه هم آسیبی نرسه وخودتونم زیاد وزن اضافه نکنید .

تو هفته تو بیشترین تقویت رو باید داشته باشی
ک هم جاش سفت بشه بعدن اذییت نکنه
هم مهم ترین چیز قابش داره تشکیل میشه
اگ ویار و حالا تهوع گرفتی خودت خود ب خود کم میکنی
ولی حالا ک میتونی بخوری کم نزار اصن

بايد گشنه نموني برنج كمتر بخور ولي پروتئين بيشتر بخور مغزيجات و ميوه چاق نميشي

نگیر شاید ویارت شروع بشه دیگه هیچی نمیتونی بخوری

تاجایی که میتونی سعی کن سالم غذا بخوری
پرهیز از قند و شیرینی داشته باشه و خوب پروتئین بخور

عزیزم بارداری وقت رژیم نیست که.

اول بارداری آدم خودش ناخودآگاه وزن کم میکنه

آره رژیم نگیر خطرناکه

سه ماهه اول خیلی حساسه باید حتما به خودت برسی رژیمو بذار بعد زایمان رژیم شیردهی بگیر

نه اصلل خوب نیست ولی کم خوری و سالم خوری کن

دیگ درست نی رژیم بگیری ولی میتونی کنترل کنی خوردنتو

اره گلم نگیر.رژیم

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری