۵ پاسخ

من شیرم کم بود هیچی نخوردم خودش برگشت
ولی مگه چرک خشک کن میخورن🙄

به من گفتن بعد یک هفته اگه ورم و تب داشتی بعد چرک خشک کن بخور شیرم کم بود مشکلی دیگه نداشتم

کابرگولین

سفیکسیم پونصد شش ساعتی یکی دکتر داده بود

مگه باید چرک خشکن مصرف کرد ؟ براچی؟

سوال های مرتبط