من شیرم کم بود هیچی نخوردم خودش برگشت
ولی مگه چرک خشک کن میخورن🙄
به من گفتن بعد یک هفته اگه ورم و تب داشتی بعد چرک خشک کن بخور شیرم کم بود مشکلی دیگه نداشتم
کابرگولین
سفیکسیم پونصد شش ساعتی یکی دکتر داده بود
مگه باید چرک خشکن مصرف کرد ؟ براچی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.