۷ پاسخ

منم همینطور بعد تکوناش هم خیلی کم شده برای من

بچه ها کمک
من انومالی رفتم گفتن دختره ۱۷ هفته
بعدالان ۲۶ هفته رفتم سونو جای دگ گفتن پسره کدوم درسته الان

انقباض کاذبه عزیزم اگه تعدادش در روز هی بیشتر نمیشه و تو یک ساعت بیشتر از چهارتا نیست کاملا نرماله

منم دقیقا از روزی که رفتم تو ماه هشت اینجوری شدیم
مخصوصا وقتی راه میرم

من برا دخترم همینجور بود کلا یکسره خودشو سفت میکرد

واسه منم همینطور

آره طبیعیه

سوال های مرتبط